søndag 27. juni 2010

Lappeteppe

Campingsesongen er startet og da er det greit å ha det lunt og godt på kveldene. Har derfor begynt på et super-enkelt lappeteppe. Fant også denne oppskriten på nett. Søk etter bedtemorruter så popper det
Mange oppskrifter opp. Her er en av de :
http://jippijei.blogg.no/1252873042_how_to_bestemorruter.html
Jeg bruker fire farger , hver farge to ganger.
Trenger 80 ruter og har laget 5...
Men håper på et flott teppe til slutt ;-)




- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Du har maaange flere omganger enn meg på teppet ditt *lol* jeg har bare fire jeg hehe:) men mitt skal bli digert da.. har litt over 30 ruter nå tror jeg.. :) Gleder meg til å se ditt ferdig:)

    SvarSlett
  2. Men er ikke det der veldig tynn tråd? Skal lage et med reip jeg, da går det fort da, hahahaa

    SvarSlett